dagboksunshine

Alla inlägg under november 2012

Av malin - 30 november 2012 20:33

 


har vart oh köpt en dosa på elgiganten,

köpte denna sliver-dosan, eh tydligen en speciall-edition-dosa,

korstet, kan man reglera lite själv, oh A B Y X, har dom tagit bort

färgern ifrån, vilket eh awesome, haha !

en äckta nörd-dosa, passar mig helt perfekt, yeaa.

så tack mamma oh pappa för julklappen, ni eh bäst <3


jag funderar på vad jag ska göra me min karaktär i skyrim,

har precis gift mig me min fru, hehe. min wood elf sunshine, diggar

både kvinnror oh män, hell yea.

ska göra ett inlägg senare hur man gör för att gifta sig, för dom som vill veta !?

nääääh fan, nu ska jag slå igång xboxen


pz out !

Av malin - 30 november 2012 09:55

 


igår såg jag en film, heartless.

jag brukar få hem riktigt störda filmer, men den hära tog fan priset.

riktigt genom tänkt, en psykologisk thriller skräck.

handlingen var awesome, man satt fastkrlisstrad hela filmen, annars brukar jag inte kunna

se klart på hela fimer. man visste inte riktigt vad som var sant el inte, men på ett bra sätt,

när man väl trodde sig förstod hur det funkade, vändes de upp o ner direkt,

så att man satt oh fortsätta fundera på vad som var vad,

hehe väldigt psykologisk, som ni hajar antar jag.

slutet ägde, ska jag bara tala om.

skulle lätt kunna se den hära filmen många gånger till.

så om man gillar filmer som man inte riktigt förstår, el som gör att man måste tänka,

se den hära då. hehe


pz out !


  

Av malin - 30 november 2012 09:32

 


yeaa stadsresa idag. ska iväg till elgiganten oh köpa en dosa,

till min xbox360, har fått en förtidig julklapp

av mamma oh pappa, fan så jävla underbart att kunna spela igen idag.

så de blir att köpa massa godis oxå, bunkra upp mig,

för att sitta oh gamea hela helgen, hell yeaa.

eh så sugen på att t-baga alla mupparna över liven på COD.

sen blire att fortsätta på min karkatär i skyrim, min wood elf Sunshine

i love to gaming

see u

on live


pz out !

Av malin - 29 november 2012 16:16

 


kollade min mail, hade fått medelande o att dosan skickas från hong kong,

vilket blir att jag inte får hem dosan, förens om

14dagar oh kan dra ännu längre.


men vilken tur att jag har världens bästa mamma,

ska få pengar av henne, för tidig julklapp,

så jag kan köpa en dosa imorgon, på stadsresan.


yeaaa, i love u mamsen <3

 

pz out !

Av malin - 29 november 2012 10:24

 


jaha då har man fått nackspärr, vaknade i morse av de, inte spec skönt, men hoppas på att de försvinner ganska snart. man brukar väl inte ha de spec länge el hur?


min dag idag får bli att chilla tungt, glo på film oh serier.

har inte så mycket annat på att välja på

idag kommer uh sons of anarchy me, ska tanka de om de kommit me swesub,

annars får jag väl vänta tills imorn, hehe.


har fått en bunt me papper från lss, ska läsa nåra blad oh sen fundera

på vad för olika tjänster jag vill ha, eftersom

asperger syndrom räknas som ett funktionsnedsättning,

så har jag rätt till att söka vissa tjänster.


pz out !

Av malin - 28 november 2012 09:43

 


jag vaknade i morse, tänkte för en stund sen att jag skulle slå igång xboxen,

men daaah, mina dosor eh paj, fucking ie.

igår beställde jag en dosa från tradera, bara 188r, riktigt jävla soft att den va så billig.

så nu eh de bara att vänta på att den kommer, hoppas fan de går snabbt.

damp-ryck-ab

 

Av malin - 27 november 2012 16:43

 


ska börja glo på avs 7 nu, fan va jag älskar den hära serien, även fast jag eh livrädd för äckel zombiesarna, hehe. fan sitter fast-klistrad i soffan oh vågar knappt röra mig, hahaha!

pz out

Av malin - 27 november 2012 15:40

 

idag hände de som absolut inte skulle hända, något jag bara väntat på. men blundat för. alla mina dosor till xboxen har pajat, vilket gör att jag får damp, fan nu måste jag vänta jag vet inte hur länge på att få hem en dosa från nätet, ooooh jag dör, fan vad ska jag nu göra i inväntan på att få dosan? det känns som att livet raserar, snacka om att jag sitter fast i spel-världen, hehe.

men det gör inget att sitta fast där, för jag verkigen älskar att sitta flera timmar framför xboxen, så fucking ie, hoppas det går snabbt att få min dosa, hehe.


pz out!

Presentation


DagBokSunShine

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

klotter-vägg


Ovido - Quiz & Flashcards