dagboksunshine

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

linda-hampus

Av malin - 15 januari 2013 05:40

Vad har jag gjort me mitt liv? Jag o syrran va hur tajta som helst, vi gjorde allt tillsammans o pratade om allt. Vi var en person. Jag älskar min syster, skulla kunna ta en kula för henne. Nu när jag är ren o börjar tänka. Familjen har valt att ta tillbaka mig, men jag kan inte sluta tänka på att min syster är en främling fär mig, de gör så jävla ont i själen. Att veta att jag sumpade henne för droger. Jag är en främling för henne me, ingen av oss vet riktigt vem du är igentligen.bara som en främling som klampar in i deras liv o får all uppmärksamhet, utan att vilja ha det. Jag vet att jag är en överlevare o så. Men jag kan inte sluta tänka på att jag har förstört våran relation. Min lille bror vet inte vem jagär, jag har inye funnits där under hans uppväxt, jag har inte funnits där alls. Det har varit syrran o brorsan som är tajta, kan har sumpa mina chanser me syrran, jag vill bara lra kkänna mina syskon, jag vill inte komma mellan dom, de är dom två som stöttat varann under så lång tid. Jag kommer nog aldrig få känna att har dom som syskon. För de spelar ingen roll vad jag gör el vad jag kämpar me att va ren. De är dom två som funnits för varann. Jag går helt enkelt nöja mig me att få stå på sidan o va glad att dom pratar me mig o så. Just nu gråter jag för att jag vet vad jag sumpat o jag vet att dom aldrig någonsin kommer kunna lita på mig.jag förstår dom, men fucking tankar. Jag vill bara landa nu o fucking kämpa för att va ren. Love to u al

 
 
Ingen bild

intebarajag

16 januari 2013 07:21

tycker det är fantastiskt och läsa en annan drogberoendes blogg, man blir själv inspirerad...
jag har varit clean i lite över 1 år & min relation till mina syskon börjar bli bättre, den blir bättre för varje dag som går... Har en lillebror som har hatat mig & han känner fortfarande en hel del hat för vad jag gjort & så... meeen vi jobbar på våran relation & han kan till och med komma och hälsa på hos mig & umgås vilket aldrig har hänt =)
har en syster också, en tvilling syster & vi har pundat tillsammans i flera år men nu är både hon och jag drogfria MEN våran relation är rätt skadad pga allt som hänt i pundet... Jag litar på att ju längre tiden går desto mer börjar familjen lita på en och vågar närma sig, mina äldre bröder har jag knappt någon som helst kontakt med längre men när det händer att vi ses så pratar vi om sånt som "normala" familjer gör... Jag kommer att fortsätta läsa din blogg & jag hoppas att relationen mellan dig och dina syskon blir bättre, fortsätt bara visa dom att du tar hand om dig själv, det ger dom hopp
Fridens

malin

1 mars 2013 13:14

hej. sorry jag varit lite off, haft inge nät. men nu e jag igång igen. ah gud va kul för dig, blir glad att höra att andra me kan ta sig ur. för de inte lätt att komma tillbaka till den verklighet man bara upplevt smärta i. för allt e en enda stor kamp, ett krig me sig själv att inte falla tillbaka i ett självdestrukttivt liv. o vad härligt att höra, att du jobbar me relationerna, att de går framåt. man få ta alla dom små stegen i rätt riktning, att glädjas av dom.inom sin tid som du sa, kommer de bli bättre. fan tummen upp för dig, 1år OMG, de e så grymt, fan va stolt du måste va? tack, va glad jag blir att du e inne o läser den. thnx, uppskattar de verkligen. pz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 11 maj 2014 02:27


För två år sedan, misslyckades ja ta mitt egna liv, jag tog vara på chansen efter flera dagar liggandes i resperator o vakna upp som en grönsak. D va mitt uppvaknande från ett långt o tungt missbruk o allt inom sjdestruktivt beteende, min chans att ä...

Av malin - 28 juli 2013 06:09

jag klarar inte att mer skit längre, jag vet va ja orsakat alla pga av mitt missbruk, jag e inte dum, jag vet prec va jag gjort. jag ligger sömnlös om nätterna o finner ingen ro av alla dessa minnen, minnen från all skit, allt som hänt o allt ja or...

Av malin - 1 maj 2013 19:07


  att gå runt o inte bli hörd el tagen på allvar, det gör så ont i själen, om ja nu har nån kvar? jag menar, dessa dagar när allt e svart, ett enda stort mörker o jag bara fumlar fram o vet knappt upp el ner, dessa dagar då jag verkligen inte or...

Av malin - 25 mars 2013 17:10


  så många som säger dessa ord till mig: det som har hänt, har hänt. försök leva i nuet o låt ditt förflutna vara o använd de som en livserfarenhet. jag e mycke väl medveten om att det som hänt har hänt, men vissa dagar som dessa. det går inte a...

Av malin - 6 mars 2013 15:40


  livet kan verka mörk vissa dagar, så de sett ut nu ett tag. men käns som att jag nu e påväg ut från dimman igen, som man säger de blir bättre, efter regn kommer solsken. idag hörde jag av mig till min handläggare på bc, frågade hur de låg till m...

Presentation


DagBokSunShine

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

klotter-vägg


Ovido - Quiz & Flashcards